Na Leadgeneration in 1 Day 2020 aan de slag met Social Selling?

Social Media in B2B sales & marketing: tijdelijk gratis online masterclass

Wil je na het 'Leadgeneration in 1 Day' event zelf commercieel meer en betere leads uit social selling halen?

Neem dan deel aan deze gratis masterclass 'Social Selling in 2020'.

Ontwikkeld door B2B commercieel strateeg, keynote speaker & trainer Paul Hassels Mönning. Vraag nu toegang aan tot deze gratis masterclass.

Deze masterclass kun je op je PC of MacBook maar ook op je smartphone of tablet doen.

Visual gratis masterclass Social Selling

Het antwoord op FAQs over sociale media in B2B sales & marketing

Een profiel aanmaken op LinkedIn, facebook of YouTube is zo gepiept...

De meeste professionals in Nederland en Vlaanderen zitten al op sociale media, tenminste op LinkedIn.

Het echt benutten van sociale media begint met een slim antwoord op veelgestelde vragen als:

  • Hoe vaak moet je een update plaatsen, en waarover?
  • Hoe ziet een goed profiel eruit, hoe word je (bijna) net zo aantrekkelijk als een bekende influencer?
  • Moet je nu wel of niet reageren op updates in je netwerk?
  • Hoe zorg je ervoor dat LinkedIn en andere sociale media meer, waardevolle leads opleveren?
  • Welke tools maken 't een stuk makkelijker om updates te plaatsen, en sociale media te doorzoeken naar nieuwe kansen?
  • Welke sociale media moet je tenminste gebruiken om succesvol te zijn in B2B (en waarom die)?
  • Wat is de bewezen formule om makkelijk je autoriteit op sociale media te vergroten?


 

Humberto & Paul

 

Gebaseerd op 't laatste B2B onderzoek & ervaring in de Benelux

Waarmee worstelen professionals in Sales & Marketing als 't gaat om sociale media?!

Deze online masterclass is net up-to-date gemaakt met de laatste inzichten op basis van dutchmarq onderzoek in de Benelux.

Dit is de top 3 uitdagingen in commercie:

  • Hoe zet ik sociale media beter in om te netwerken?
  • Hoe vergroot ik mijn bekendheid en autoriteit via sociale media?
  • Waar en hoe haal ik leads uit sociale media (liefst zonder bakken geld te investeren in betaalde ads)?

LinkedIn SSI

Wat levert Social Selling op?

Denk je dat de inzet van sociale media alleen is weggelegd voor influencers als Gary Vaynerchuck, Justin Bieber of multinationals met hele grote social advertising budgetten?

Het slim inzetten van sociale media biedt juist ook voor MKB bedrijven in 2020 kansen in B2B sales en marketing.

Kijk eens naar deze voorbeelden:

  • B2B bedrijven zoals HubSpot en IBM behalen met Social Selling een factor 6 méér sales leads en 32% of meer verkopen;
  • B2B professionals versterken hun personal brand en autoriteit op LinkedIn en andere sociale platforms;
  • Sales executives, accountmanagers en ondernemers halen zelf uit eigen netwerk vaak 35% of meer relevante leads en aanvragen door sociale media slimmer te benutten

 

dutchmarq.nlwp-contentuploads201812SSI-Paul-Hassels-Monning

Je bent in goed gezelschap

Wat zeggen eerdere deelnemers aan mijn training Social Selling?

“Echt een aanrader, deze online training Social Selling van Dutchmarq. In korte tijd krijg je meer inzicht in de werking en kracht van B2B social selling. Met concrete handvatten voor meer resultaat. De inhoud en opbouw van de 9 modules nodigen uit om na elke module direct aan de volgende te beginnen.”

– Arjan Gundlach, business development CareLyn

 

“Extreem hands on, snel en toch heel relevant. Direct te gebruiken wanneer je al bezig bent of wilt starten met relevant worden voor je doelgroep! Zeker een aanrader om op te nemen in elk trainingspakker voor nieuwe commerciële mensen.

Op een hele praktische manier leidt Paul je stap voor stap door alle essentiële stappen voor social selling. Zoals hijzelf al stelt – social selling is geen sprint maar een marathon. Doe je het goed dan levert het je echt (meer) business op. Linked In als levende poster van jezelf, je capaciteiten én wat je komt brengen. Echt een aanrader”

– Wilfred Kiekebelt (commercieel directeur, Van Dijk Educatie)

 

Wilfred Kiekebelt

                        Foto: Wilfred Kiekebelt

 

 

Masterclass: ontwikkeld door Paul Hassels Mönning

Mijn naam Paul Hassels Mönning. Ik ben B2B sales strateeg, auteur en trainer.

Dat doe ik dagelijks als programmamanager, spreker en trainer. De afgelopen 25 jaar heb ik gewerkt in diverse marketing & salesrollen.

Zo was ik programmamanager en bidmanager bij Capgemini en marketingdirecteur bij Fujitsu. In 2010 richtte ik dutchmarq op, een netwerk agency voor vaak internationaal opererende B2B bedrijven die flink willen groeien dankzij een betere afstemming van marketing & sales en een veel beter benutten van het digitale kanaal.

Mijn motto in Social Selling: ‘sales succes in B2B is de juiste mix van nieuwsgierigheid en waarde toevoegen, juist ook online’.

In deze masterclass Social Selling heb ik een aantal inzichten samengevat vanuit mijn praktijkervaring als B2B programmamanager en de trainingen die ik mocht verzorgen voor bedrijven zoals Avnet, Diligent Corporation, M&I partners, Beeckestijn Business School en Infradata.

Sociale media werkt voor deze opdrachtgevers en mijn eigen bedrijf dutchmarq. Het zorgt voor meer bekendheid, betere leads en meer business. Juist ook zonder grote budgetten, vanuit de kracht van het slim netwerken.

Veel plezier en inspiratie met deze gratis masterclass!

 

0-Paul-6523