Welke eerste, digitale indruk maken jullie op het oerinstinct van B2B klanten & prospects?
Vraag een kosteloze scan aan van jullie eerste digitale indruk.
Beseffen jullie ook dat prospects en klanten allereerst hun eigen verkenning online maken bij het zoeken naar hun nieuwe partner in B2B diensten of oplossingen? HubSpot onderzoek wijst zelfs uit dat klanten pas in het laatste 1/3e deel van hun koopproces een accountmanager verwachten. Of beter gezegd: waarderen.
Dat betekent dat de eerste, digitale indruk die jullie op B2B klanten en prospects maken aan belang toeneemt. Die eerste indruk (doorklikken of weglopen?) wordt razendsnel gemaakt door het oerinstinct, ook wel reptielenbrein genoemd.
Neuromarketing onderzoek via EEG, fMRI of eye-tracking is de beste manier om vast te stellen welke eerste, digitale indruk jullie website, landingspagina of app maakt.
Een praktische, eerste stap kunnen jullie nu al nemen. Door het aanvragen van een kosteloze nulmeting van jullie website:
- Welk rapportcijfer scoort jullie B2B website nu?
- Welke eerste, digitale indruk maken jullie diensten, experts en portfolio?
- Bevat een benchmark in jullie branche: welke conversie in online wordt gemiddeld behaald van bereik via leads naar opdrachten?
Dit rapportcijfer van jullie B2B website helpt jullie te komen tot een beter inzicht in de waarde van jullie online kanaal in de dialoog met prospects en klanten. En in de hoeveelheid 'huiswerk' daarbij nog te doen.